Аналітичний огляд «Можливості для реалізації соціально-емоційного навчання в рамках реформи «Нова українська школа»

До Вашої уваги результати загальнонаціонального дослідження щодо соціально-емоційного навчання, яке проводилося в січні-липні 2021 року.

Загалом у дослідженні взяли участь 3657 осіб (з них 3237 педагогічних працівників/-ниць і 420 керівників/-ниць закладів освіти), які представляли:

  • 409 закладів освіти, що були відібрані за допомогою простого випадкового відбору за репрезентативною вибіркою;
  • 20 закладів, розташованих на лінії розмежування, відібраних методом простого випадкового відбору;
  • 26 закладів, що беруть участь в експерименті з соціально-емоційного та етичного навчання, що вже другий рік здійснює EdCamp Ukraine.

У межах дослідження були опрацьовані, зокрема, такі запитання:

  • Чи знаєте Ви, що таке соціально-емоційне навчання?
  • Як саме воно реалізується сьогодні в Україні?
  • Які з наведених нижче соціально-емоційних навичок, на Вашу думку, є розвиненими щонайменше у половини учнів та учениць Вашої школи?
  • Якою мірою наведені нижче соціально-емоційні навички є розвиненими особисто у Вас?
  • Якою мірою особисто Вам вдається формувати в учнів / учениць наведені навички?
  • Чи брали Ви продовж останніх 12 місяців участь у підвищенні кваліфікації з соціально-емоційного навчання?
  • Чи хотіли б Ви системно впроваджувати соціально-емоційне навчання в очолюваному Вами закладі?

Цікаво побачити результати? Тоді пропонуємо ознайомитись з результатами цього унікального дослідження

Аналітичний огляд «Можливості для реалізації соціально-емоційного навчання в рамках реформи «Нова українська школа» = Feasibility Study on Opportunities for SEL within New Ukrainian School Reform / Гриневич Л., Дрожжина Т., Глоба О. та інші; за заг. ред. Л. Гриневич, С. Калашнікової. — Київ, ВГ «Шкільний світ», 2021. — 312 с. – Режим доступа: https://testportal.gov.ua
Анотація

В аналітичному огляді представлені результати системного аналізу можли­востей та стану запровадження соціально-емоційного навчання у рамках ре­форми «Нова українська школа». Розкрито розуміння соціально-емоційного навчання та його значення у розвитку сучасної освіти.

Аналітичний огляд представляє інтерес для широкого кола користувачів, серед яких першочергово — управлінці та дослідники, які опікуються освіт­ньою політикою, педагогічні працівники закладів загальної середньої освіти та науково-педагогічні працівники закладів вищої освіти